Refusionspolitik
Du kan returnere en uåbnet vare til os for refusion eller bytte til en anden inden for 30 dage efter købet. En kvittering er påkrævet for alle returneringer. Varer inspiceres af os for skader, herunder varmeeksponering. Restitutioner udstedes i samme tilbud som det oprindelige køb.
Genstand forkælet eller har TCA "prop"
Hvis du har bestemt, at en vare skal forkæles eller korkes efter åbning, kan du returnere varen til butikken inden for 365 dage efter køb for en identisk erstatning. Hvis varen ikke længere er tilgængelig, udstedes der et gavekort. Hæld ikke produktet ud. 75% af flaskens originale indhold kræves for at kræve varen forkælet eller korket. Hvis flaskens lukningstype er kork, bedes du også medbringe kork på tidspunktet for returneringen. Vin købt, der er ældre end 10 år, garanteres ikke på nogen måde.
Ordrer afsendt/leveret
Vi er forpligtet til at leverer dit produkt i fremragende stand og i rette tid. Alle varerne på vores hjemmeside er på lager i vores temperaturstyrede opbevaring og kan leveres. Ordrebehandlingstid afhænger af kreditkortgodkendelse og inkluderer ikke weekender eller helligdage. Hvis du på nogen måde er utilfreds med dit køb, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter din købsdato på michael@viavino.dk. Vi vil gerne have muligheden for at rette op på situationen.
Ordre beskadiget i transit
Via Vino gør sit bedste for at håndter omhyggeligt indholdet af emballagen på den bedst mulige måde for at beskytte din vin under transport. I den usædvanlige situation, at du oplever et problem med en forsendelse, bedes du dog kontakte os inden for 30 dage efter din købsdato. Vi kan kræve returnering af uåbnede flasker. Vi tilbyder muligvis en erstatning, rabat, refusion eller en kontokredit, der skal bruges til et senere køb. Via Vino er ikke ansvarlig for skader på vin, herunder lækage eller beskadigede propper, der skyldes varme eller ekstreme temperaturer under forsendelse.
Vejr vejledning
Forsendelse i perioder med varme eller ekstrem kulde er på egen risiko. Via Vino er ikke ansvarlig for skader på vin, herunder lækage eller beskadigede propper, der skyldes varme eller ekstreme temperaturer under forsendelse.
Annulleringer
En annulleret ordre er en ordre, der er afgivet og betaling behandlet. Vi opkræver ikke afbestillingsgebyrer for ordren, medmindre pakken allerede er sendt.
Returnerer
En returneret ordre er enhver ordre, der er leveret og derefter returneret eller afvist af køberen. Dette inkluderer ordrer returneret på grund af mislykkede leveringsforsøg som følge af voksenunderskrift ikke tilgængelig. Ved modtagelse af en returneret ordre tilbage til vores facilitet udstedes en refusion minus originale forsendelsesomkostninger og returforsendelsesomkostninger.
Utilfredshed med kvaliteten/smagen
Via Vino er stolte af at kunne tilbyde store værdier på verdens bedste vine. Vi arbejder på at give dig så meget information som muligt for at hjælpe dig med at foretage et valg, du vil nyde, men vi kan selvfølgelig ikke garantere, at du kan lide smagen af hver flaske vin, du vælger. I tilfælde af at du oplever et problem med kvaliteten / smagen af en vin, bedes du kontakte os inden for 30 dage efter dit køb. Hvis du ønsker at returnere en ordre af smagsårsager, udsteder vi en refusion eller kontokredit for uåbnede flasker med fradrag af de originale forsendelsesomkostninger og returforsendelsesomkostninger. Vin købt, der er ældre end 10 år, garanteres på ingen måde.
Specialordrer
Særlige ordrer kan ikke returneres eller udskiftes, medmindre flasken har TCA "prop" eller forkælet.